Custom Audience vytvoříte i na základě sdílení a doby prohlížení

24. 10. 2017Novinky

Facebook zavádí dvě novinky pro vytváření vlastního okruhu uživatelů. Do seznamu možností, na základě kterých vytvoříte specifické publikum, přibude doba setrvání a sdílení obsahu.

Díky novým funkcionalitám můžete vylepšit své reklamy a nabídnout je uživatelům, kteří na ně s největší pravděpodobností zareagují.

Možnost „Doba setrvání“ vám pomůže vytvořit publikum z uživatelů, kteří již strávili nějakou dobu sledováním vašich reklam na Facebooku nebo Instagramu. Můžete tak znovu zacílit na lidi, kteří teoreticky viděli vaši reklamu, ale zatím neprovedli žádnou akci.

Teoreticky proto, že nelze přesně určit, proč se uživatel při prohlížení feedu zastavil právě v místě, kde se nacházela vaše reklama. Ale pokud ji skutečně zhlédl, můžete díky novému nástroji zlepšit šance na konverzi. Možná, že se o reklamu skutečně zajímal, ale potřebuje jen poslední impuls, například v podobě nabídky slev.

Druhá možnost „Sdílení obsahu“ vám pomůže vytvořit publikum z těch uživatelů, kteří se aktivně podílejí na vašem obsahu. To, že někteří lidé vaše příspěvky z nějakého důvodu sdílejí, naznačuje určitou úroveň jejich důvěry ve vaši značku. To se může hodit, pokud například pořádáte událost v daném regionu. Zacílením reklamy právě na tyto „sdíleče“ rozšíříte povědomí o chystané akci a zvýšíte šance, že zareagují i ostatní uživatelé.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře