Tagy: ctr

facebook-timeline-post-targeting

Když jde o konverze, jdou zájmy stranou

Při tvorbě reklam optimalizovaných pro zvýšení počtu konverzí na webu a získání instalací aplikace přibyl v sekci nastavení okruhu uživatelů checkbox. Rozhoduje o tom, jestli Facebook vaši reklamu naservíruje pouze uživatelům sdílejícím mix zájmů, nebo je rozšíří o lidi vybrané na základě srovnání kompletní charakteristiky uživatelských profilů.

10541011_824069724280698_849643530_n

Facebook Engagement Audiences: více možností pro remarketing

Facebook neustále přichází s novými možnostmi pro remarketingové kampaně. Jednou z nich jsou takzvané okruhy zaujatých uživatelů (Engagement Custom Audiences). Prostřednictvím těchto publik můžete zpětně zasáhnout uživatele, kteří již dříve provedli nějakou interakci s vaším obsahem na Facebooku.

shutterstock_397562881_2

Jak odhadnout dosah vašich reklam?

Při tvorbě nabídky je nutné určit očekávané plnění facebookové kampaně, aby bylo možné srovnat Facebook s ostatními kanály. Díky komplexnosti reklamních kampaní je to ale častým oříškem. Nikdo nechce slíbit to, co nemůže splnit. Jak na to?