Tagy: custom audience

fb-thumbnail

Bezpečnost Custom Audiences aneb Proč se jich nebát

Custom Audiences jsou mocným nástrojem při cílení na ty správné lidi. Jsou ale také často zdrojem zbytečného strachu mnoha manažerů. Ti jsou právem opatrní kvůli bezpečnosti kontaktních údajů svých klientů. Proč se při dodržení některých základních pravidel bát netřeba, se dozvíte dále.

Zdroj: thevortex.it

Vytvoření Custom Audience z Engagementu

Na Facebooku půjde vytvořit audience z Engagementu u postů! Takto jsme byli nadšeni, když se nám při tvorbě Custom Audience objevila možnost „Engagement on Facebook“. Naše nadšení poněkud opadlo, když jsme zjistili, že se to zatím týká pouze sběru video views. Přesto je to však velmi užitečná novinka.

Zdroj: Shutterstock

Do reklam přibyl přesah okruhů uživatelů

Možnosti vytváření cílových publik pro facebookové reklamy se opět o něco rozšířily. Facebook totiž do Ads Manageru a Power Editoru přidal nový užitečný nástroj Audience Overlap, který umí zjistit přesah okruhů uživatelů.

shutterstock_267397787-2_2

Jak dává Facebook e-shopům hlavu a patu?

Sociální sítě, a Facebook především, v poslední době rapidně zamávaly s marketingovými strategiemi firem. Kromě budování brandu a zákaznického servisu by měly zejména e-shopy trvat na zvyšování podeje. Pro mnohé ale stále zůstává velkým otazníkem, jak na to.