Tagy: facebook ads

screen-shot-2011-11-03-at-15-42-05

Jak předejít overlappingu

Na Facebooku většina inzerentů využívá aukční systém nákupu reklamy. Proto si musíme dát pozor, aby se jednotlivé cílové skupiny nepřekrývaly. Jinak totiž může dojít k tomu, že budete soupeřit o pozici sami se sebou a zbytečně si tak budete zvyšovat cenu kampaně a zhoršovat výsledky.

img-about-project

Představujeme nový projekt: Newsfeed Akademie!

Od spuštění Newsfeed.cz uplynul více než rok – za tu dobu jsme získali spoustu věrných čtenářů, hodně zkušeností a také jsme se rozhodli předávat svoje zkušenosti a znalosti nejen formou článků, ale vytvořit také vlastní školení. I v této oblasti bychom rádi přišli s novým konceptem, který umožní zájemcům vytvořit si školení na míru. Představujeme Newsfeed Akademii.

image001-1

Facebook spouští automatizovaná pravidla pro reklamy

Může se stát, že vaše reklamní kampaň nevykazuje takové ROI, jaké byste si přáli, skóre relevance je nízké, to samé CPA. Facebook teď ale přichází s řešením, jak tyto škody minimalizovat. Zavádí totiž takzvaná automatizovaná pravidla, která na základě určitých kritérií zastaví kampaň, ad set nebo reklamu, pokud ztratí požadovaný výkon.

shutterstock_284500190

Jak využít nebo smazat Facebook Offer

Facebook Offer je reklamní formát, který není v našich končinách příliš využívaný, přesto je pro některé typy inzerentů relevantní. Pokud potřebujete přivést zákazníky do vaší restaurace či obchodu, můžete využít právě Facebook Offer a odměnit zákazníky speciální slevou či jinou zvýhodněnou nabídkou.

Facebook_Advertising-Guide-00

Jak si (ne)zablokovat svůj reklamní účet?

Pokud jste online marketér a vaším denním chlebem je správa facebookových kampaní, je vysoce pravděpodobné, že vás už někdy Facebook převezl podivným oznámením o zablokování účtu. Na co si tedy dát pozor?