Tagy: facebook reklama

facebook-timeline-post-targeting

Když jde o konverze, jdou zájmy stranou

Při tvorbě reklam optimalizovaných pro zvýšení počtu konverzí na webu a získání instalací aplikace přibyl v sekci nastavení okruhu uživatelů checkbox. Rozhoduje o tom, jestli Facebook vaši reklamu naservíruje pouze uživatelům sdílejícím mix zájmů, nebo je rozšíří o lidi vybrané na základě srovnání kompletní charakteristiky uživatelských profilů.

mess

Co nového přináší Messenger verze 1.3?

Aktualizovaná verze Messengeru umožní firmám přivádět cílové publikum a zaujmout je tu novými nástroji. Těšit se tak můžete například na reklamy vedoucí přímo do konverzačního vlákna, sponzorované zprávy uvnitř konverzace s uživatelem nebo skupinové video chaty.

facebook-audience-people-users-network-ss-1920

Jaké jsou možnosti cílení Facebook reklamy

Facebook je gigant v množství dat, která o svých uživatelích sbírá. V tom také tkví jeho síla proti konkurenci. Prostřednictvím Facebook reklam můžete zasáhnout vysoce specifikovanou skupinu zákazníků a dosáhnout tak skvělých výsledků oproti širokému cílení v jiných mediích. Kde ale Facebook tato data sbírá a jaké jsou možnosti cílení reklam?

facebook-1084449_1920

Zabezpečte si svůj Business Manager

Business Manager je výborným nástrojem pro správu kampaní, přístupů, stránek a podobně. Je tu ale i druhá strana – spravujeme v něm data, která, kdyby se dostala do nepovolaných rukou, by mohla nemálo uškodit. Věnujte proto zabezpečení svého Business Manageru náležitou pozornost.

screen-shot-2011-11-03-at-15-42-05

Jak předejít overlappingu

Na Facebooku většina inzerentů využívá aukční systém nákupu reklamy. Proto si musíme dát pozor, aby se jednotlivé cílové skupiny nepřekrývaly. Jinak totiž může dojít k tomu, že budete soupeřit o pozici sami se sebou a zbytečně si tak budete zvyšovat cenu kampaně a zhoršovat výsledky.

a010c802180d7acf452429e8e6c1133c

Úvod do DPA reklam – 1. část

Protože jsou dynamické reklamy stále populárnější, rozhodli jsme se vám je představit do nejmenších detailů. V třídílném seriálu vám vysvětlíme základní pojmy, provedeme vás nastavením a na konci pak shrneme varianty biddingu a některé best practices.

img-about-project

Představujeme nový projekt: Newsfeed Akademie!

Od spuštění Newsfeed.cz uplynul více než rok – za tu dobu jsme získali spoustu věrných čtenářů, hodně zkušeností a také jsme se rozhodli předávat svoje zkušenosti a znalosti nejen formou článků, ale vytvořit také vlastní školení. I v této oblasti bychom rádi přišli s novým konceptem, který umožní zájemcům vytvořit si školení na míru. Představujeme Newsfeed Akademii.

FB-Ads-per-Click

5 triků jak si snížit cenu za klik

V reklamních kampaních nám jde často o website click a mezi výkonem a cenou za klik najdeme obvykle přímou úměrnost. V těchto případech je nutné zaměřit se i na to, kolik za samotný proklik Facebooku zaplatíme. Sepsali jsme pro vás pár tipů, jak se dostat na lepší cenu za klik.