Tagy: facebook reklama

mess

Co nového přináší Messenger verze 1.3?

Aktualizovaná verze Messengeru umožní firmám přivádět cílové publikum a zaujmout je tu novými nástroji. Těšit se tak můžete například na reklamy vedoucí přímo do konverzačního vlákna, sponzorované zprávy uvnitř konverzace s uživatelem nebo skupinové video chaty.

facebook-audience-people-users-network-ss-1920

Jaké jsou možnosti cílení Facebook reklamy

Facebook je gigant v množství dat, která o svých uživatelích sbírá. V tom také tkví jeho síla proti konkurenci. Prostřednictvím Facebook reklam můžete zasáhnout vysoce specifikovanou skupinu zákazníků a dosáhnout tak skvělých výsledků oproti širokému cílení v jiných mediích. Kde ale Facebook tato data sbírá a jaké jsou možnosti cílení reklam?

facebook-1084449_1920

Zabezpečte si svůj Business Manager

Business Manager je výborným nástrojem pro správu kampaní, přístupů, stránek a podobně. Je tu ale i druhá strana – spravujeme v něm data, která, kdyby se dostala do nepovolaných rukou, by mohla nemálo uškodit. Věnujte proto zabezpečení svého Business Manageru náležitou pozornost.

screen-shot-2011-11-03-at-15-42-05

Jak předejít overlappingu

Na Facebooku většina inzerentů využívá aukční systém nákupu reklamy. Proto si musíme dát pozor, aby se jednotlivé cílové skupiny nepřekrývaly. Jinak totiž může dojít k tomu, že budete soupeřit o pozici sami se sebou a zbytečně si tak budete zvyšovat cenu kampaně a zhoršovat výsledky.

a010c802180d7acf452429e8e6c1133c

Úvod do DPA reklam – 1. část

Protože jsou dynamické reklamy stále populárnější, rozhodli jsme se vám je představit do nejmenších detailů. V třídílném seriálu vám vysvětlíme základní pojmy, provedeme vás nastavením a na konci pak shrneme varianty biddingu a některé best practices.

img-about-project

Představujeme nový projekt: Newsfeed Akademie!

Od spuštění Newsfeed.cz uplynul více než rok – za tu dobu jsme získali spoustu věrných čtenářů, hodně zkušeností a také jsme se rozhodli předávat svoje zkušenosti a znalosti nejen formou článků, ale vytvořit také vlastní školení. I v této oblasti bychom rádi přišli s novým konceptem, který umožní zájemcům vytvořit si školení na míru. Představujeme Newsfeed Akademii.

FB-Ads-per-Click

5 triků jak si snížit cenu za klik

V reklamních kampaních nám jde často o website click a mezi výkonem a cenou za klik najdeme obvykle přímou úměrnost. V těchto případech je nutné zaměřit se i na to, kolik za samotný proklik Facebooku zaplatíme. Sepsali jsme pro vás pár tipů, jak se dostat na lepší cenu za klik.

image001-1

Facebook spouští automatizovaná pravidla pro reklamy

Může se stát, že vaše reklamní kampaň nevykazuje takové ROI, jaké byste si přáli, skóre relevance je nízké, to samé CPA. Facebook teď ale přichází s řešením, jak tyto škody minimalizovat. Zavádí totiž takzvaná automatizovaná pravidla, která na základě určitých kritérií zastaví kampaň, ad set nebo reklamu, pokud ztratí požadovaný výkon.