Tagy: facebook reklama

Zielgruppen3_SMO_Blogpost

Jak funguje optimalizace umístění a kdy vám může pomoci

Prostřednictvím optimalizace umístění Facebook doručuje vaši reklamu tak, abyste získali co nejvíce výsledků za co nejnižší průměrnou cenu. Reklama se proto automaticky zobrazuje na místech, která vychází nejlevněji, díky čemuž máte o starost méně. Spuštění kampaně s optimalizací umístění je navíc velmi snadné a rychlé.

shutterstock_323782628-768x512

Vizuální trendy, které dominují Facebooku

Firmy chtějí na sociálních sítích zaujmout co největší počet lidí. Proto se zlehka upustilo od sdílení jednoduchých obrázků a přistoupilo k nápaditějšímu vizuálnímu obsahu, který dokáže ovlivnit uživatelské chování – ať už v organických příspěvcích, nebo v reklamě. Podívejte se na největší trendy letošního roku.

facebook-timeline-post-targeting

Když jde o konverze, jdou zájmy stranou

Při tvorbě reklam optimalizovaných pro zvýšení počtu konverzí na webu a získání instalací aplikace přibyl v sekci nastavení okruhu uživatelů checkbox. Rozhoduje o tom, jestli Facebook vaši reklamu naservíruje pouze uživatelům sdílejícím mix zájmů, nebo je rozšíří o lidi vybrané na základě srovnání kompletní charakteristiky uživatelských profilů.

mess

Co nového přináší Messenger verze 1.3?

Aktualizovaná verze Messengeru umožní firmám přivádět cílové publikum a zaujmout je tu novými nástroji. Těšit se tak můžete například na reklamy vedoucí přímo do konverzačního vlákna, sponzorované zprávy uvnitř konverzace s uživatelem nebo skupinové video chaty.

facebook-audience-people-users-network-ss-1920

Jaké jsou možnosti cílení Facebook reklamy

Facebook je gigant v množství dat, která o svých uživatelích sbírá. V tom také tkví jeho síla proti konkurenci. Prostřednictvím Facebook reklam můžete zasáhnout vysoce specifikovanou skupinu zákazníků a dosáhnout tak skvělých výsledků oproti širokému cílení v jiných mediích. Kde ale Facebook tato data sbírá a jaké jsou možnosti cílení reklam?

facebook-1084449_1920

Zabezpečte si svůj Business Manager

Business Manager je výborným nástrojem pro správu kampaní, přístupů, stránek a podobně. Je tu ale i druhá strana – spravujeme v něm data, která, kdyby se dostala do nepovolaných rukou, by mohla nemálo uškodit. Věnujte proto zabezpečení svého Business Manageru náležitou pozornost.