Tagy: facebook

15027988_1267348876639784_680614079912076126_n

Úspěšná kampaň ke spuštění produktu Skyr

Bohušovická mlékárna uvedla na začátku května na český trh zcela nový produkt Skyr. Ten sám o sobě zakládá zbrusu nový segment mléčných výrobků, protože se nejedná ani o jogurt, ani o tvaroh. Pro realizaci kampaně si vybrala spolupráci agentur Smart Point a Business Factory, kde Business Factory měla na starosti exekuci facebookové části kampaně.

q3

Jak si vedl Facebook v Q3 2016

Stejně jako každé čtvrtletí i včera Facebook opět ukázal svým akcionářům, jak si vedl ve třetím kvartále letošního roku. Podívejte se na ta nejzajímavější čísla a údaje.

unspecified

Internetové trendy pro rok 2016 podle Mery Meeker

Přehled trendů Internetu letos představuje několik zajímavých pohledů na data, která hýbou investičním technologickým trhem. Nás z obsáhlého reportu zaujaly především trendy ve vývoji online reklamního trhu, jednotlivých digitálních platforem a technologických inovací pro marketing.