Tagy: google analytics

zoot

ZOOT: Celoroční kampaň na Facebooku přinesla o 90 % vyšší tržby

ZOOT si pro správu reklam na Facebooku vybral agenturu Business Factory. Díky tomuto Facebook Marketing Partnerovi mohl už v minulém roce těžit v technologických novinek v inzerci, které se teprve postupně stávají veřejně dostupnými. Přečtěte si, jakých výsledků dosáhla celoroční kampaň na Facebooku, která získala i cenu za 2. místo v Internet Effectiveness Awards 2015 v kategorii Spotřební zboží, služby.

shutterstock_168839945

Jak zvolit správné atribuční okno na Facebooku

Facebook si rád připisuje konverze, ke kterým přispěje, i když je například na samém začátku nákupní cesty zákazníka. Nyní je na řadě se podívat, jak se na Facebooku dopídit k co nejpřesnějším výsledkům a zajistit tak správné nastavení a reporting kampaní.

dpa-logo-bf

BFashion: Pokrokové DPA v módním průmyslu

V únoru Facebook ohlásil další velkou věc, která potěšila mnohé hráče na poli e-commerce. Dynamic Product Ads (DPA) začaly kombinovat to nejlepší z funkcí Facebook Exchange a přirozeného Facebook remarketingu využívajícího Website custom audiences. Jak se s DPA popral módní e-shop BFashion?