Tagy: lookalike audience

facebook-timeline-post-targeting

Když jde o konverze, jdou zájmy stranou

Při tvorbě reklam optimalizovaných pro zvýšení počtu konverzí na webu a získání instalací aplikace přibyl v sekci nastavení okruhu uživatelů checkbox. Rozhoduje o tom, jestli Facebook vaši reklamu naservíruje pouze uživatelům sdílejícím mix zájmů, nebo je rozšíří o lidi vybrané na základě srovnání kompletní charakteristiky uživatelských profilů.

screen-shot-2011-11-03-at-15-42-05

Jak předejít overlappingu

Na Facebooku většina inzerentů využívá aukční systém nákupu reklamy. Proto si musíme dát pozor, aby se jednotlivé cílové skupiny nepřekrývaly. Jinak totiž může dojít k tomu, že budete soupeřit o pozici sami se sebou a zbytečně si tak budete zvyšovat cenu kampaně a zhoršovat výsledky.

zoot

ZOOT: Celoroční kampaň na Facebooku přinesla o 90 % vyšší tržby

ZOOT si pro správu reklam na Facebooku vybral agenturu Business Factory. Díky tomuto Facebook Marketing Partnerovi mohl už v minulém roce těžit v technologických novinek v inzerci, které se teprve postupně stávají veřejně dostupnými. Přečtěte si, jakých výsledků dosáhla celoroční kampaň na Facebooku, která získala i cenu za 2. místo v Internet Effectiveness Awards 2015 v kategorii Spotřební zboží, služby.

Zdroj: Shutterstock

Do reklam přibyl přesah okruhů uživatelů

Možnosti vytváření cílových publik pro facebookové reklamy se opět o něco rozšířily. Facebook totiž do Ads Manageru a Power Editoru přidal nový užitečný nástroj Audience Overlap, který umí zjistit přesah okruhů uživatelů.

shutterstock_267397787-2_2

Jak dává Facebook e-shopům hlavu a patu?

Sociální sítě, a Facebook především, v poslední době rapidně zamávaly s marketingovými strategiemi firem. Kromě budování brandu a zákaznického servisu by měly zejména e-shopy trvat na zvyšování podeje. Pro mnohé ale stále zůstává velkým otazníkem, jak na to.