Tagy: power editor

image001-1

Facebook spouští automatizovaná pravidla pro reklamy

Může se stát, že vaše reklamní kampaň nevykazuje takové ROI, jaké byste si přáli, skóre relevance je nízké, to samé CPA. Facebook teď ale přichází s řešením, jak tyto škody minimalizovat. Zavádí totiž takzvaná automatizovaná pravidla, která na základě určitých kritérií zastaví kampaň, ad set nebo reklamu, pokud ztratí požadovaný výkon.

facebook_marketing_introduction_to_power_editor

Jak v Power Editoru vytvořit přehledný report

V předchozích článcích jsme vám ukázali, jaké jsou rozdíly mezi Ads Managerem a Power Editorem i jak v Power Editoru spravovat a vytvářet reklamy. Dnes pro vás máme další díl našeho seriálu. Napovíme vám, jak snadno se v Power Editoru dá vytvořit přehledný report.

Zdroj: socialdraft.com

Klíčové rozdíly mezi Power Editor a Ads Manager

Ačkoliv si většina zadavatelů reklamy bohatě vystačí s Ads Managerem, Power Editor nabízí řadu vylepšení. Kromě toho, že se jakákoliv novinka nejdříve dostane do Power Editoru, nabízí tento nástroj i spoustu drobných vychytávek, které vám pomohou s tvorbu reklamy.

Zdroj: Shutterstock

Do reklam přibyl přesah okruhů uživatelů

Možnosti vytváření cílových publik pro facebookové reklamy se opět o něco rozšířily. Facebook totiž do Ads Manageru a Power Editoru přidal nový užitečný nástroj Audience Overlap, který umí zjistit přesah okruhů uživatelů.

tumblr_npbzuaxgII1upqzato1_1280

Jak na Instagram Ads v Power Editoru

Snad každý markeťák u nás už ví o možnosti inzerovat na Instagramu. Možná jste ale dosud nevěděli, jak na to. Právě pro vás jsme sepsali návod, jak se do nastavení instagramových reklam pustit v Power Editoru.

facebook-lead-ads2+

Lead Ads? Máme vyskúšané!

Facebook za vašich zákazníkov vyrieši už aj problém s vyplňovaním formulárov. Proste ich vyplní za nich. V Business Factory sme si dnes Lead Ads vyskúšali a nie je na tom nič zložité.