Tagy: roi hunter

s2

Nový formát dynamických reklam nabídne širší cílení

Na scénu přichází nový formát dynamických reklam, který můžete využít na akvizici potenciálních zákazníků dle jejich aktivity a zájmů. DPA tak přestávají být ryze remarketingovým formátem. Jako inzerenti se už nemusíte omezovat návštěvností vašeho e-shopu, ale můžete cílit dynamické reklamy na široké publikum.

ROI HUNTER team na Web Summitu

Web Summit 2016 z pohledu technologického startupu

Web Summit, letos poprvé v Lisabonu, přilákal 53 tisíc návštěvníků z řad startupů, zavedených firem, investorů a bezpočet různých podnikatelů, konzultantů a inovátorů. ROI Hunter se tam byl letos podívat jako Alpha Startup. Díky tomu jsme prožili konferenci na vlastní kůži a teď se chceme podělit o dojmy z této největší technologické konference na světě i s vámi.

facebook-dynamic-product-ads

Úvod do DPA reklam – 2. část

V minulém díle článku o DPA reklamách jste se mohli naučit, k čemu je tento typ reklamy užitečný, jak funguje a co všechno je potřebné připravit před startem kampaně. V druhém díle se budeme věnovat správnému nastavení kampaní a typům bidování. Po dočtení tohoto článku vám nebude už nic bránit k založení vaší první DPA kampaně a nastartování ještě lepších výnosů z facebookové reklamy.

zoot

ZOOT: Celoroční kampaň na Facebooku přinesla o 90 % vyšší tržby

ZOOT si pro správu reklam na Facebooku vybral agenturu Business Factory. Díky tomuto Facebook Marketing Partnerovi mohl už v minulém roce těžit v technologických novinek v inzerci, které se teprve postupně stávají veřejně dostupnými. Přečtěte si, jakých výsledků dosáhla celoroční kampaň na Facebooku, která získala i cenu za 2. místo v Internet Effectiveness Awards 2015 v kategorii Spotřební zboží, služby.

mobil-internet-forum-2014-41

Kam se odchází z Facebooku?

Peter Podolinský píše o tom, co stálo za jeho odchodem z Facebooku a začátkem spolupráce s ROI Hunter. Přečtěte si jeho příběh, jak to všechno skončilo a zároveň začalo.