Tagy: WCA

screen-shot-2011-11-03-at-15-42-05

Jak předejít overlappingu

Na Facebooku většina inzerentů využívá aukční systém nákupu reklamy. Proto si musíme dát pozor, aby se jednotlivé cílové skupiny nepřekrývaly. Jinak totiž může dojít k tomu, že budete soupeřit o pozici sami se sebou a zbytečně si tak budete zvyšovat cenu kampaně a zhoršovat výsledky.

Zdroj: Facebook

Naming a struktura dynamických reklam

Dynamic Product Ads (DPA) obvykle přináší v e-commerce segmentu skvělý výkon a pomohou i celkovým výsledkům dalších kampaní. Proto se vyplatí mít v nich přehled.

audience-insights

Audiences Insights nově již pro všechny jazyky

Ti, kteří se zajímali o novinky ve světě Facebooku nebo tuto sociální síť používali v jazyce English (US), již o této funkci vědí a případně ji dokonce využívali. Teprve nyní ale přicházejí Audience Insights i pro češtinu, slovenštinu a další jazyky.