7 triků, jak na kreativní Carousel Ads

26. 8. 2015Návody

Víte, jak nasbírat kliky a ještě navíc originálně? Pomohou vám v tom Carousel Ads, které v rámci jedné reklamy umožňují zobrazit více obrázků a odkazů. Díky tomu máte šanci propagovat své produkty nebo služby hned několika zajímavými a poutavými způsoby. Jak na to? Inspirujte se těmi nejlepšími příklady z praxe.

Kromě toho, že se můžete kreativně vyřádit, vám správně nastavená a fungující Carousel Ad pomůže:

  • snížit cost-per-acquisition o zhruba 30-50 %
  • snížit cost-per-click o 20-30 %

Mrkněte proto na pár nápadů z dílny dalších firem a značek, kterými přiměly své zákazníky kliknout právě na jejich reklamu.

Trik č. 1: Představte své nejlepší produkty

Zejména e-shopy těží z toho, že se v jedné reklamě mohou pochlubit více produkty najednou. Pokud chcete, Facebook automaticky optimalizuje vaše obrázky, díky čemuž se ten nejúspěšnější, který sbírá nejvíc kliků, objeví jako první.

carousel2

Zdroj: www.facebook.com/business

Trik č. 2: Ukažte přednosti produktu

Zkuste ukázat svůj produkt nebo detaily související s vaší službou z více úhlů pohledu. Čím víc informací zákazníkům dáte, tím víc důvodů budou mít kliknout.

carousel3

Zdroj: www.facebook.com/business

Trik č. 3: Vytvořte delší plochu

Díky Carousel Ads můžete vytvořit jeden velký obrázek, který využívá všechen reklamní prostor. Uděláte tím ještě větší dojem a více zaujmete potenciální zákazníky. Jak na to? Abyste získali širokoúhlou reklamu, jednoduše vypněte feature, který optimalizuje vaše obrázky a odkazy.

carousel4

Zdroj: www.facebook.com/business

Trik č. 4: Vyprávějte dobrý příběh

Naskládejte obrázky jeden za druhým a proveďte uživatele příběhem vaší firmy, služby nebo samotných zákazníků. Zachovat obrázky ve správném pořadí se vám podaří tak, že zamezíte jejich optimalizaci.

carousel5

Zdroj: www.facebook.com/business

Trik č. 5: Prodejte benefity

Prodáváte službu? Pak ukažte výhody, které u vás zákazníci dostanou.

carousel6

Zdroj: www.facebook.com/business

Trik č. 6: Popište krok za krokem

Jak to chodí ve vaší firmě? Jaký postup od vás mohou zákazníci očekávat? Proveďte je procesem vysvětleným na obrázcích. Opět se ujistěte, že nemáte zapnutou automatickou optimalizaci.

carousel7

Zdroj: www.facebook.com/business

Trik č. 7: Přizpůsobte se sezóně

Pokud prodáváte produkty nebo služby pouze v určitém ročním období, jako je třeba léto nebo Vánoce, Carousel Ads vám pomohou sladit variaci obrázků se sezónními tématy.

carousel8

Zdroj: www.facebook.com/business

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře