Blueprint přichází s novými kurzy i jazyky

14. 9. 2015Novinky z Facebooku

E-learningový nástroj Facebooku Blueprint se brzy rozroste o nové kurzy a jazykové mutace. 

Od března, kdy Blueprint odstartoval, se těší téměř 200 000 přihlášením do kurzů a bezmála 73 000 unikátním uživatelům.

Kurzy jsou aktuálně dostupné pouze v angličtině, ale Facebook přislíbil, že na konci září spustí korejskou a čínskou verzi, v průběhu října pak kurzy v japonštině, němčině, španělštině a portugalštině.

Dnes je k dispozici 35 kurzů. Facebook ale připravuje řadu dalších, které budou zahrnovat studijní osnovy ušité na míru aktuálním problematikám, direct response inzerentům, malým a středním podnikům a Instagramu.

Blueprint Live

Sociální síť také poskytla detaily o plánovaném Blueprint Live, interaktivním, personalizovaném vzdělávacím programu pro agentury a inzerenty, zaměřeném na Facebook marketing. Blueprint Live bude mít podobu celodenního workshopu, který zahrne:

  • vytváření marketingového plánu
  • definování KPI a klíčových business a marketingových výzev
  • jejich stručné přetlumočení klientovi
  • kombinování vizuálního, zvukového a pohybového storytellingu v rámci Facebook reklamy na News Feedu a mobilu
  • určení optimálního publika a segmentaci strategií založených na cílení a dat z Insights
  • realizaci kampaně a měření jejího výkonu
  • práci v týmu a finální prezentaci plánu

Nejinovativnější marketingový plán bude přitom oceněn.

BlueprintUpdate

Zdroj: Facebook

Pár zajímavostí na konec

TOP 10 zemí dle Blueprint enrollments:

  1. USA
  2. Indie
  3. Kanada
  4. Velká Británie
  5. Brazílie
  6. Německo
  7. Vietnam
  8. Egypt
  9. Mexiko
  10. Rumunsko

TOP 5 kurzů dle Blueprint enrollments:

  1. Facebook Terminology
  2. Welcome to Marketing on Facebook
  3. Sucessful Campaigns
  4. Brand Best Practices
  5. Creative Best Practices
Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře