Carousel ads zvyšují zájem o mobilní aplikace

10. 7. 2015Novinky z Facebooku

Carousel Ads jsou relativně novou a efektivní záležitostí facebookového marketingu. Facebook teď zveřejnil, že je možné využít tento formát reklamy pro instalaci a engagement mobilních aplikací přes API.

Tzv. rotující reklamy fungují na stejném principu jako multiproduct ads, které je už teď možné používat přes Ads Editor a Power Editor. Carousel Ads obecně umožňují v kanálu vybraných příspěvků představit najednou více produktů, služeb, propagačních akcí a podobně. Teď jsou hitovkou i na poli mobilních aplikací, které lze promovat včetně butonků call-to-action. 

Jejich velká výhoda? Ve srovnání s běžnými reklamami jsou úspěšnější, click-through rate bylo vyšší o 180 % a cost per impression kleslo o 39 %.

Carousel ads podporují zatím jen jednu aplikaci s nejméně 3 a maximálně 5 obrázky včetně call-to-action.

Stejně jako u běžných reklam máte přístup do Insights. Ty vám řeknou, které odkazy si vedou nejlépe, a automaticky kampaň zoptimalizují, co se týče pořadí obrázků podle engagement a očekávaného výkonu.

Carousel Ads pro mobilní aplikace budou brzy dostupné nejen přes API, ale i přes Power Editor a Ads Create Tool.

Zajímá vás víc? Mrkněte sem.

Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře