Creative Hub umožní otestovat kreativy reklam

29. 6. 2017Novinky

Facebook představil na své platformě Creative Hub dva nové prvky, které vám pomohou zjistit, zda jsou vaše reklamy správně optimalizované pro mobilní zařízení. Kromě toho vám usnadní předávat náhledy i finální verze reklam vašim kolegům či partnerům.

Lidé dnes stráví na mobilu přibližně 3 hodiny denně. Firmy se proto snaží právě touto cestou co nejlépe zaujmout zákazníky. Ovšem i pro Facebook je důležité, aby inzerenti byli schopní doručit správnou kreativu a vytvořit reklamu ušitou na míru mobilnímu zařízení. Proto už v loňském roce přišel s nástrojem Creative Hub, který pomáhá vytvářet vhodné reklamy pro mobilní platformy Facebooku, Messengeru a Instagramu. V něm můžete experimentovat, rychle sdílet mockupy s kolegy a klienty a díky tomu pracovat efektivně.

Právě experimentování a zkoušení je významnou součástí kreativního procesu, protože se inzerenti neustále snaží zjistit, co funguje pro upoutání pozornosti uživatelů a co nikoliv. Facebook tak nyní testuje nové nástroje, které vám nabídnou akční přehledy založené na výsledcích skutečných uživatelů, což vám pomůže optimalizovat kreativní práci.

První z nich bude k dispozici zanedlouho. Poskytne vám přehled o výsledcích vaší video kreativy, který je založený na reálných metrikách. Díky tomu zjistíte, jestli je vaše video vhodné i pro mobilní feed.

Druhý nástroj je k dispozici už nyní a umožňuje doručovat návrhy reklam v reálném čase – přímo z Creative Hubu. Tento nástroj umožňuje kreativcům bez problémů v rámci jediného nástroje sdílet návrhy i finální podobu reklam svým partnerům či kolegům, kteří mají na starosti zveřejnění. Už tak nemusíte odesílat zazipované kreativy přes internetová uložiště či e-mail. Sdílení v rámci Creative Hubu eliminuje chyby a šetří čas oběma stranám.

Pokud se o Creative Hubu chcete dozvědět více, vyzkoušejte Blueprint kurz.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře