Digisemestr v novém kabátu se blíží, nezapomeňte odeslat přihlášku

21. 8. 2017Názory

Už jen do 6. září můžete poslat přihlášku na letošní Digisemestr, který startuje 23. září na ČVUT v Praze. Letošní Digisemestr je již třetím ročníkem semestrálního vzdělávacího programu a oproti předešlým dvěma přináší řadu změn. Na co se můžete těšit?

Digisemestr bude poprvé probíhat v Praze a nabídne 13 sobot nabitých znalostmi zkušených marketérů z Čech i zahraničí. Navíc se budete moci zúčastnit workshopů, kde si prakticky osvojíte technické dovednosti v rámci Google AdWords, Skliku a také Facebooku, které bude mít v režii Business Factory. O Facebook Ads bude přednášet náš kolega Honza Pátek.

To, že znalosti, které na Digisemestru získáte, opravdu prakticky využijete, dokazují naše dvě kolegyně. Právě Digisemestr je totiž uvedl do světa online marketingu a přivedl do našich řad. Míša Luňáčková říká:

„Před Digisemestrem jsem měla úplně nulové znalosti ohledně onlinu a přihlásila jsem se právě za účelem získat rozhled. Podle mě to bylo přínosné a zajímavé, některé soboty víc, jiné míň, záleželo také na speakerovi, jestli se uměl prodat. V rámci Digisemestru jsem navštívila workshop s Marťou Esterkovou (dříve Lukasovou) a poznala Business Factory. Získané znalosti jsem následně použila při pohovoru a v začátcích, takže mi nikdo nemusel vysvětlovat, že existuje Facebook Pixel, UTMka, carousel a podobně.“

Podobné dojmy má i Eva Čalkovská:

„Pro Digisemestr jsem se rozhodla během práce v reklamní agentuře. Primárně jsem si chtěla rozšířit znalosti z oblasti online marketingu a Digisemetr jako jediný nabízel velmi propracovaný program. Ani ve snu jsem nečekala, co všechno Digisemetr změní. Díky perfektní kombinaci řečníků a praktických workshopů jsme získali nejen pořádnou nálož znalostí a zkušeností, ale i možnost konzultací vlastních projektů s kýmkoliv z řečníků. Díky této možnosti jsem poznala super tým lidí z Business Factory. Vlastně své nové kolegy a zaměstnavatele, díky kterému se dodnes mohu v online marketingu neustále rozvíjet a dělat, co mě baví.“

Pokud chcete své znalosti online marketingu také rozšířit a třeba i dát své kariéře nový směr, neváhejte se přihlásit. Jelikož je zájemců víc, než kapacita dovoluje, vybírají se účastníci velmi pečlivě. Dejte si tak s přihláškou záležet, ať jste mezi vybranými. Veškeré informace naleznete na digisemestr.cz.

Své několikaleté zkušenosti s online marketingovou komunikací a realizováním několika desítek kampaní pro různorodé klienty nyní zúročuji v agentuře Business Factory, kde působím jako Facebook Ads Specialist, vytvářím a spravuji kampaně na Facebooku pomocí platformy ROI Hunter.

Komentáře