Do Česka přichází Instagram Ads. Jste na ně připraveni?

instagram wallapop

Zdroj: instagram.com/wallapop

Tato zpráva nejspíš potěší všechny Instagramisty. Na jedné z nejpopulárnějších mobilních platforem ke sdílení vizuálního obsahu – Instagramu – bude brzy možné nakoupit reklamní imprese cílené na české uživatele. Kdy se tak stane, teď není podstatné, info zveřejníme v nejbližších dnech či týdnech. Pojďme si ale předtím připomenout, jak se vlastně připravit, a co je nutné udělat, abyste si své kampaně na Instagramu mohli v pohodě naplánovat, a jakmile budou k dispozici, bez problémů spustit.

V první řadě potřebujete mít funkční účet na Instagramu. Takže zakládejte nové účty, tvořte obsah na těch existujících a budujte si komunitu sledujících, tedy followers. Jak založit účet na Instagramu se dozvíte zde. Kvalita vizuálního obsahu na Instagramu bude klíčová pro úspěch či neúspěch vašich aktivit, nepodceňte to tedy, zde najdete pár zásad, kterými se řídit při tvorbě obsahu pro Instagram. Berte Instagram jako prémiovou, především vizuální platformu, tvořte proto vizuálně krásné, čtvercové formáty, používejte filtry na jejich vylepšení a vždy vkládejte obsah relevantní vaší značce. Projděte si své plánované příspěvky a než je zveřejníte, zeptejte se sami sebe „Chci něco takového vidět na Instagramu?“.

Jak na to?

Začněte cílem, stanovte si, co od Instagramu očekáváte. Můžete mít prodejní nebo komunikační cíle, můžete chtít lidem ukázat produkt, způsob jeho užití anebo jeho konkurenční výhodu. Můžete lidem chtít sdílet hodnoty či image vaší značky. Ať požadujete od Instagramu cokoliv, vždy najděte unikátní úhel pohledu, jedinečnou kompozici, barevnost nebo způsob, jak vaše sdělení doručit cílové skupině. Používejte hashtagy relevantní vašemu obsahu. Instagramoví mistři, jako jsou Hawkers co., Nike, Hugo Boss, Wallapop anebo ZOOT, ví, jak na to. Inspirujte se od nich. Více příkladů pro inspiraci najdete i zde.

instagram hugo boss

Zdroj: instagram.com/hugoboss

Dále budete potřebovat propojit váš Business Manager s vaším instagramovým účtem a určit, ze kterého reklamního účtu budete chtít, aby vaše Instagram Ads běžely. Návod, jak to udělat, najdete zde. Vyčleňte si na Instagram rozpočet. Vytvořte si publikační kalendář alespoň na měsíc dopředu. A pak foťte, formátujte, upravujte, tvořte a bavte se u toho. Instagram Ads přichází do Čech… a bude to super!

Chcete na Instagram event? Dejte nám vědět!

Pokud se chcete zúčastnit speciálního Instagram eventu v Praze, vyplňte prosím formulář níže. Vybrané zájemce na tuto událost pozveme.

Registrace na Instagram event

Děkujeme za Váš zájem. Bohužel, registrace na Instagram event jsou již uzavřeny.

O dalších akcích Vás budeme informovat.

Také máte dojem, že by článek mohl inspirovat nebo poučit vaše kolegy? Sdílejte ho s nimi!
Peter Podolinský on twitterPeter Podolinský on instagramPeter Podolinský on facebook
Od ledna 2016 jsem Sales Hunter v ROI Hunter. Ex-Facebooker: od června 2013 do prosince 2015 jsem pracoval ve Facebook Dublin jako Client Partner, Czech. Teď jsem v Praze. Chcete dělat Facebook Ads pořádně? Zde se dozvíte jak. Jo a pište nám feedback, tento server je pro vás.

Komentáře

Co by vás mohlo dále zajímat...