Facebook chystá Donate button pro neziskovky

25. 8. 2015Novinky

Dobrá zpráva pro neziskové organizace! Facebook právě připravuje Donate button, který mohou používat na svých facebookových stránkách a v reklamách. Díky němu budou mít jednodušší cestu, jak oslovit více než miliardu potenciálních dárců.

Sociální síť sice Donate button zavedla už v prosinci 2013, ale tehdy pouze pro vybraný počet neziskových partnerů jako UNICEF nebo Červený kříž.

„Každý den lidé používají Facebook, aby zvýšili povědomí o případech, které je zajímají, podpořili je a motivovali ostatní, aby udělali to samé,“ říká mluvčí Facebooku. „Inspiruje nás, kolik dobrého přichází z těchto spojení, proto jsme se rozhodli přidat tlačítko „Donate Now“ na stránky a do reklam, abychom tato spojení zjednodušili.“

Donate button je pro neziskovky pozitivním krokem kupředu. Narozdíl od jiných tlačítek s call-to-action jako „Shop Now“ nebo „Book Now“ umožní Donate button uživatelům navštívit stránku mimo sociální síť.

To je také rozdíl oproti předchozímu Donate tlačítku, které uživatele přivedlo na dárcovskou stránku uvnitř Facebooku. Ta vyžadovala platební informace, které se na sociální síti uložily pro budoucí nákupy a další operace. Uživatelé tak museli sdělit údaje ze své kreditní karty nebo PayPal účtu, což se jim příliš nezamlouvalo. Tím, že nový button umožní odvést uživatele na externí stránku, tato starost odpadá.

Screen-Shot-2015-08-24-at-3.29.11-PM

Po kliknutí na Donate button se nejdříve zobrazí disclaimer. Zdroj: mashable.com

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře