Facebook plánuje změny pro reklamy v Instant Articles

17. 11. 2015Novinky

Facebook zvažuje, že upraví možnosti reklam v rámci Instant Articles. Rozhoduje se tak na základě toho, že vydavatelé projevili nesouhlas vůči některým podmínkám.

Klíčoví vydavatelé, jako je The Washington Post nebo The New York Times, mají totiž za to, že sociální síť klade na inzerci až moc přísné požadavky, které je stojí ad revenue.

Nelíbí se jim například, že na každých 500 slov obsahu připadá jen jeden „velký“ reklamní banner o velikosti 320 x 250 px, kam se vejde pouze omezený počet partnerů vydavatele. Za normálních okolností by v rámci totožných článků na mobilní aplikaci vydavatele byly umístěny tři až čtyři takové reklamy. Stěžují si také na to, že Facebook zakazuje v rámci Instant Articles inzerovat velkým médiím.

Proto Facebook oznámil, že požadavky vydavatelů vyslyší a pokusí se otestovat potenciální změny. Instant Articles jsou podle něj teprve v začátcích, ale vždy bylo prioritou s partnery spolupracovat. Nyní například zkoumá, jaké výsledky přinášejí reklamy na Instant Articles oproti reklamám zobrazeným na mobilních webech vydavatelů, aniž by snížily samotný zážitek ze čtení. Také se vynasnaží, aby se díky Instant Articles zvýšil traffic.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře