Facebook přidává nové metriky do statistik videí

facebook-video

V únoru Facebook přinesl novinky ve statistikách video kampaní, nyní šel ještě o krok dále a zveřejnil nové statistiky, ve kterých můžete počítat dokonce s porovnáním výkonnosti kampaní na denní bázi.

Facebook dodnes umožňoval analyzovat výkonnost videí v metrikách, jako jsou minuty zhlédnutí, 10sekundové zhlédnutí, zhlédnutí videa se zvukem či bez něj, unikátní sledující, procento průměrného zhlédnutí videa, audience retention (doba, kdy uživatelé video opouštějí), průměrná doba sledování videa a organické versus placené zhlédnutí.

Hlavní přidanou hodnotou aktuálních novinek je možnost porovnávat výkonnosti vašich videí day-by-day. Zatím jsme k těmto metrikám totiž měli přístup pouze v absolutních hodnotách, nyní máme možnost je detailně prohlížet během každého vybraného dne. A co se facebookových statistik týká, čím podrobnější budou, tím můžeme být ve výsledku raději.

Statistiky jsou dostupné v Page Insight a vaší videogalerii. Po kliknutí na video se zobrazí vyskakovací okno se statistikou.
screen1

V přehledech můžete také kliknout na záložku Videos, kde uvidíte metriky Video Views a 10-Second View pro celou vaši stránku za nastavený časový úsek. Je třeba si uvědomit, že statistiky zobrazují veškerou aktivitu, ve které figuruje video. Ať se jedná o nepropagovaná videa na stránce, boosted posts s videem, nebo také Video Ads, které běží pouze jako reklamy a na vlastní stránce se nikdy neobjevily.

Minutes Viewed

Celkový počet minut, které uživatelé strávili sledováním vašeho videa v daný den.
minutes

Video Views

Kolikrát bylo vaše video za daný den celkem zhlédnuto.
vv

10-Second Views

Kolikrát bylo vaše video zhlédnuto do 10 sekund v daný den. Pokud je video kratší než deset sekund, tato metrika říká, kolik uživatelů zhlédlo alespoň 97 % délky vašeho videa.
10s

Sdílejte článek!
Vít Olšák on twitterVít Olšák on linkedinVít Olšák on instagramVít Olšák on facebookVít Olšák on email2
V Business Factory, která je Facebook Marketing Partnerem, pracuji na pozici Facebook Ads Specialist. Po letech strávených prací na vlastních projektech jsem zakotvil jako specialista na výkonnostní reklamu v Business Factory a na stránkách Newsfeedu se s vámi budu o své zkušenosti rád dělit!

Komentáře

Co by vás mohlo dále zajímat...