Facebook spouští dynamické reklamy pro realitky

14. 8. 2017Novinky

Dynamické reklamy (DPA) jsou oblíbeným formátem u firem i uživatelů. Jsou kreativní, personalizované a automaticky nabízejí produkty přímo na míru. Své vlastní DPA mají už e-shopy, retail a cestovní ruch. A nyní se dočkají i realitní kanceláře, kterým Facebook umožní inzerovat nemovitosti dynamicky a na základě filtrů, jako například lokalita, cena či velikost nemovitosti.

O slibné budoucnosti DPA reklam se mluvilo dokonce i na Partner Bootcampu, který Facebook pořádal pro své marketingové partnery. Oblast realit je tak jen další z řady uchazečů, kterým sociální síť umožní vytvářet dynamické reklamy ve formátu speciálně navrženém pouze pro ně.

Rozšířená inzerce

Pokud chtěli realitní makléři inzerovat nabídku nemovitostí na Facebooku, dosud pro to mohli využít běžné reklamy anebo sponzorovaný příspěvek na stránce. To vyžadovalo zdlouhavé nastavování, vytváření různých kreativ reklam a hlídání, aby po Facebooku neběhala reklama na nemovitosti, které jsou už dávno prodané. To vedlo k tomu, že se příliš realitních reklam na sociální síti neobjevovalo.

Pomocí Dynamic Ads for Real Estate teď budete moci inzerovat všechny zalistované nemovitosti napříč Facebookem, Instagramem a Audience Network, aniž byste se jim museli jakkoliv průběžně věnovat. K tomu poslouží aktualizovaný produktový katalog, který automaticky nabídne relevantní produkty lidem, kteří je již vyhledávali na vašich webových stránkách.

Cílení podle filtrů

Cílit můžete na základě lokality, ceny nemovitosti, velikosti, počtu obytných místností a dalších charakteristik. Tyto prvky se také mohou zobrazit přímo v kreativě reklamy. Díky DPA tak snadno oslovíte například zájemce, kteří hledají byt 2+1 v konkrétním městě či oblasti.

Facebook rovněž pomůže optimalizovat doručení reklam a nabídne je pouze těm lidem, kteří s největší pravděpodobností provedou požadovanou akci (kliknou na nabídku, domluví si schůzku a podobně).

Jednoduchá práce

DPA reklamy navíc usnadní práci, protože vám odpadne nutnost vytvářet jednotlivé kreativy pokaždé, kdy naberete novou nemovitost. Ocení je proto především kanceláře s velkoobjemovou inzercí nebo inzercí, ve které často dochází ke změnám.

Kromě toho se nemusíte starat o začátek ani konec kampaně. Prostě ji necháte běžet a ona si samostatně najde cestu ve správný čas k tomu správnému publiku a zařízení, které používá.

Podmínky

Aby vám DPA fungovaly, je nutné mít naimplementovaný Facebook Pixel a/nebo Facebook SDK a App Events. Díky tomu se automaticky vytvoří relevantní publikum, kterému se reklamy zobrazí. Další podmínkou je, že musíte inzerovat alespoň 100 nemovitostí. Reklamy jsou již k dispozici makléřům po celém světě.

Pokud jste dynamickými reklamami zatím nepolíbení, inspirujte se našimi články pro začátečníky: Úvod do DPA reklam – 1. část / 2. část / 3. část. Další návody najdete i v nápovědě Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře