Facebook testuje Custom Audiences z návštěvníků kamenných prodejen

18. 8. 2017Novinky

Před pár dny Facebook představil nové Custom Audiences, které můžete vytvořit z uživatelů, jež navštívili, chtějí navštívit anebo se zajímají o akci, kterou pořádáte. A nyní oznámil, že plánuje zavést ještě jeden nový typ publika. Tentokrát bude založené na zákaznících, kteří navštívili váš obchod. Novinka se zatím testuje.

Ačkoliv to sociální síť ještě oficiálně nepotvrdila, po internetu už začaly kolovat screeny, které nasvědčují, že ve správci reklam přibyla nová položka. „Store Visits“ skrývají možnost vytvořit publikum ze seznamu lidí, kteří již navštívili vaši kamennou prodejnu. Na základě nich pak bude možné vytvořit Lookalikes a s nimi oslovit uživatele, kteří vykazují podobné charakteristiky jako stávající zákazníci.

S propojením online a offline světa to Facebook v posledních letech myslí vážně. Už loni v létě umožnil měřit offline konverze, reklamní účely rozšířil o Store Visits a k tomu přidal Store Locator, který vás přímo v rámci reklamy dovede do nejbližší prodejny.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře