Instagram upravil možnosti k akcím u reklam

6. 4. 2016Novinky

Instagram mírně upravil vzhled obrazovky, která se objeví po kliknutí na reklamu. Přidává do ní více užitečných informací. Předtím nabízel pouze přesměrování na webové stránky nebo návštěvu obchodu s aplikacemi, nyní navíc obsahuje také název Facebook stránky a URL adresu.

Když uživatel klikne na reklamu s cílem Website Clicks nebo Conversion obsahující statický obrázek, objeví se překrývací obrazovka. Dříve toto překrytí nabízelo v závislosti na vybraném účelu generické možnosti Go to Website nebo Go to App Store. Nyní nově zobrazuje také název Facebook stránky vaší firmy a cílovou URL adresu webu, kterou vyberete při nastavování reklamy. Pokud URL není uživatelsky zrovna přátelská, lze ji změnit za titulek.

Pro účel Mobile App Installs se pro reklamy v iOS zobrazí zpráva View in App Store, v Androidu pak View in Play Store.

Zdroj: Instagram

Zdroj: Instagram

Tato aktualizace je podobná organickému obsahu, kde jednotlivé kliknutí na fotku zobrazí doplňující informace, jako jsou například otagovaní uživatelé, nebo ve video příspěvcích možnost zapnout zvuk. Překrývací obrazovka v reklamách pomáhá uživatelům porozumět, co se dále stane za akci. Pro inzerenty je pak potvrzením, že uživatel hodlá provést hodnotný traffic vedoucí na webovou stránku, mobilní aplikaci nebo do obchodu s aplikacemi. A abyste měli jisté pouze kvalitní uživatele, Instagram si naúčtuje jen za kliky na tuto obrazovku, nikoliv za počáteční tapnutí.

Překrytí je automaticky zahrnuto do všech fotek a Carousel Ads, takže není potřeba žádné další nastavování. V Ads Manageru také manuálně přidáte specifickou cílovou URL do již běžících kampaní. Pokud žádná taková není, automaticky se nastaví cílová adresa reklamy.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře