Instagram zavádí podrobnější analytické přehledy

17. 5. 2016Novinky

Instagram právě testuje detailnější analytické přehledy pro marketéry. Budou se stejně jako na Facebooku jmenovat Insights a poskytnou podrobné informace o sledujících uživatelích a výkonu příspěvků.

Nové analytiky patří do skupiny novinek, díky nimž se chce Instagram lépe přizpůsobit firmám a značkám. Naposledy nás překvapil třeba tím, že zavádí několik nástrojů, které profil přiblíží k business stránce.

V instagramových Insights, které nesou stejný název jako na Facebooku, najdete dvě kategorie přehledů – data o svých followerech a data o zveřejněných postech.

Data o followerech budou zahrnovat jejich věk, lokalitu, pohlaví nebo aktivitu, která se vztahuje k dané stránce, například kdy jsou online a jak moc se zajímají o váš obsah.

ig_ins_2

Zdroj: blog.later.com

ig_ins_3

Zdroj: blog.later.com

ig_ins_4

Zdroj: blog.later.com

Statistiky postů zahrnou například data o počtu impresí, dosahu či kliků na web. Přibyde také kategorie „Top posts“, která zobrazí všechny fotografie a obrázky publikované za určitou časovou periodu (7 a 30 dní), seřazené podle počtu impresí.

ig_ins_5

Zdroj: blog.later.com

Nové přehledy vám umožní lépe plánovat a optimalizovat vaše kampaně. Zjistíte například, kdy je nejlepší čas pro zveřejňování příspěvků, kdy mají největší šanci zaujmout a kdy vygenerují nejvíce impresí, zda jsou starší posty pořád úspěšné nebo kdo se o váš obsah a firemní stránku nejvíce zajímá. Velkou výhrou je, že Instagram čerpá demografické údaje o uživatelích přímo z Facebooku, s nímž je úzce propojený, takže můžete vytvářet co nejlépe cílené kampaně i v prostředí Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře