Instant Articles rozšiřují možnost testování reklam

12. 6. 2017Novinky z Facebooku

Facebook začal testovat reklamy v sekci souvisejících článků v rámci Instant Articles už koncem března. A protože se tento krok osvědčil, zejména co do zvýšení RPM (revenue per 1 000 page views), umožňuje nyní testovat reklamy všem vydavatelům bez omezení. Zároveň nabízí nové funkcionality a nástroje, jako například automatický placement nebo direct-sold kampaně.

Díky reklamě využívá Instant Articles už více než 10 000 vydavatelů po celém světě. Jen v posledním půl roce se jejich počet zvýšil o 25 %. Instant Articles také představují více než třetinu všech kliků na články sdílených na Facebooku. Vydavatelé, kteří používají Instant Articles, zaznamenali rovněž o polovinu větší nárůst RPM a přibližně o 20-50 % více trafficu, než který přivádí běžný obsah mobilních webových stránek.

Podle skupinky vydavatelů, kteří získali možnost otestovat reklamy v Instant Articles přednostně, představují důležitý faktor pro monetizaci na mobilním webu. Tento test zahrnoval podobně umístěné nativní reklamy v Instant Articles, které čtenářům ukazovaly relevantní a vysoce kvalitní obsah facebookových inzerentů.

A protože Facebook klade v Instant Articles velký důraz na výkon reklam a zároveň prohloubení vztahu vydavatele a čtenáře, dává k dispozici nové reklamní funkcionality:

  • Automatický placement reklam – tento nástroj optimalizuje počet a umístění reklam na každé stránce
  • Direct-sold kampaně – nový typ kampaní používá stávající reklamní technologie a flexibilní velikosti reklam
  • Call-to-action tlačítka – díky samoobslužným nástrojům lze vytvořit vlastní výzvy k akci, například pro odběr newsletteru nebo page likes

Pokud vás možnost implementace těchto reklamních možností zajímá, podívejte se na technické podrobnosti do manuálu Facebooku, případně se inspirujte několika případovými studiemi.

Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře