Local Awareness již brzy v ČR!

9. 8. 2015Novinky

Z dílny Facebooku k nám pomalu přichází novinka, která zase o něco vylepší propagaci firemních stránek. Local Awareness objective je první facebookový cíl vytvořený speciálně pro místní podniky. Je to nejlepší způsob, jak oslovit všechny potenciální zákazníky v blízkém okolí.

A výhody to má totiž následující:

  • Možnost zasáhnout osoby, které žijí nebo se právě nachází v blízkosti obchodu.
  • Náklady na oslovení zákazníka jsou mnohem nižší než v případě direct mailu nebo printové reklamy.
  • To nejlepší nakonec: Reklamy lze vytvořit jednoduše ze své Facebook stránky. Stačí zadat rozpočet, radius oblasti a Facebook už se o zbytek postará.

Při tvorbě samotných reklam je pak možné si zvolit ze tří call-to-action tlačítek:

  • Like page – samozřejmostí je možnost označit stránku jako „To se mi líbí“.
  • Get direction – zákazníkovi se na zařízení zobrazí cesta z jeho aktuálního místa až do cílového obchodu (představeno v říjnu).
  • Call Now  – po stisknutí tlačítka telefon automaticky vytočí firemní číslo (květnová novinka).

Zatím je tato funkce dostupná pouze v Austrálii, Brazílii, Kanadě, Francii, Německu, Itálii, Španělsku, UK a USA. Podívejte se, jak vypadá reklama, která přivede nové zákazníky, a to za pár korun. Já už se těším, až bude i v ČR! Dle našich informací bude tento formát reklamy v ČR k dispozici ještě tento rok. Jako partneři FB se ale pravděpodobně k testování novinky dostaneme mnohem dříve.

Více info najdete tady.

Věnuji se PR naší agentury Business Factory. To v sobě zahrnuje celou škálu rozmanitých činností od komunikace s novináři, péči o sociální sítě, přes spolupráci s vysokými školami, až po propagaci firemních projektů, jako je například Newsfeed DAY.

Komentáře