Na koho se těšíme nejvíce na letošním WebExpu

8. 9. 2017Názory

Vybrat si z přednášejících na letošním WebExpu je opravdu složité. Přesto jsme prošli celý program a vybrali jména, na která se nejvíce těšíme a která byste neměli minout, pokud se pohybujete ve světě digitálního marketingu. Přednášejících je tolik, že nás zaujalo velmi mnoho z nich, ale do článku se nám vešlo pouze několik. Proto doporučujeme prohlédnout si všechny profily řečníků, pokud vás náš výčet nepřesvědčil.

Jako první z developerských řečníků nás zaujal Mark Robbinson z Rebel.  Ten pro své klienty připravuje skvělé e-maily plné interaktivních funkcí, takže už žádná textová nuda.

Tom Goodwin vám představí deset témat, jak využít moderní technologie v marketingu a businessu.

Mike Kus vytváří webdesign, který vás odliší od konkurence, jejichž weby vypadají všechny stejně.

Víte, jak vytvořit design nového produktu tak, aby vám zapadal do produktové řady? Nechte se inspirovat Julií Khusainovou z Airbnb.

Obsah je král, a tak nás zaujala Saskia Videler, která nám ukáže, jak správně pojmout obsah a design pro lepší vnímání značky.

Dobrý příběh máme rádi všichni, a proto nám Graham McDonnell povypráví jeden o tom, jak správně pracovat s obsahem a uplatnit vypravěčské techniky v onlinu.

Engagement je dneska velký buzzword a všichni po něm toužíme. K čemu nám vlastně je a jak jej zvyšovat, nám ukáže Scott Gould.

Již loni nás Honza Kvasnička uchvátil přednáškou o mobilních webech, a tak se letos o to více těšíme na jeho prezentaci společně s Honzou Řezáčem.

Markéta Kabátová nakousne téma revize online marketingových strategií, abychom se neradovali z výsledků předčasně.

HR kampaně nejsou nic jednoduchého, zvlášť, pokud se snažíte obsadit HR pozici, proto se velmi těšíme na přednášku Romana Hřebeckého, který nám ukáže, jak na to.

Tématu chatbotů se budou věnovat Božena Řežábová i Martin Zlámal, kteří vysvětlí, jak a kdy pracovat s boty a jak vám mohou pomoci.

Rozhodně se nezaměřujte pouze na business či design přednášky. I mezi developerskými přednáškami naleznete to, co vás zaujme a čemu porozumíte, i když nejste developer. Například přednáška Inside The Chinese Electronics Markets od Scotty Allena.

Věříme, že se už těšíte stejně jako my a uvidíme se na WebExpu.

Své několikaleté zkušenosti s online marketingovou komunikací a realizováním několika desítek kampaní pro různorodé klienty nyní zúročuji v agentuře Business Factory, kde působím jako Facebook Ads Specialist, vytvářím a spravuji kampaně na Facebooku pomocí platformy ROI Hunter.

Komentáře