Nové možnosti pro Lookalike Audiences

14. 10. 2015Novinky z Facebooku

Začínáme rolovat rozšířené možnosti pro vytváření Lookalike Audiences. Z jednoho Custom Audience teď budete mít možnost vytvořit v jediném kroku hned několik Lookalike Audiences najednou podle toho, jak podobné jsou zdrojové Custom Audience.

Lookalike Audiences si můžete nastavit například 1 % až 3 %, 3 % až 5 % a 5 % až 7 % na daném trhu. Na každé takto vytvořené Lookalike Audience lze pak v aukci bidovat samostatně. Typicky na nejpodobnější Lookalike Audience budete chtít bidovat nejvýš, protože jde o nejcennější nové potenciální zákazníky, nejpodobnější těm, které máte v Custom Audience.

Výhodou této produktové inovace je, že takto vytvořené Lookalikes se nijak nepřekrývají. Ti z vás, kteří již v minulosti používali tzv. Nested Lookalike Audiences budou tento produkt dobře znát, je totiž pouze automatizací manuálního postupu (bez nutnosti exkluze).

Přečtěte si o tom, jak nové Lookalikes vytvářet.

100% rollout očekáváme do konce tohoto měsíce, aktuálně jsme na 20 %.

Od ledna 2016 jsem Sales Hunter v ROI Hunter. Ex-Facebooker: od června 2013 do prosince 2015 jsem pracoval ve Facebook Dublin jako Client Partner, Czech. Teď jsem v Praze. Chcete dělat Facebook Ads pořádně? Zde se dozvíte jak. Jo a pište nám feedback, tento server je pro vás.

Komentáře