Nový Facebook Pixel – jeden pixel vládne všem

Zdroj: sproutsocial.com

Zdroj: sproutsocial.com

Uvedli jsme nový Facebook pixel. Ten nahrazuje existující conversion pixel a do budoucna bude jediným podporovaným pixelem pro všechny naše nadcházející produkty.

Abychom vám usnadnili přechod na Facebook pixel, plánujeme podporovat existující konverzní pixel do druhé poloviny roku 2016. Existující konverzní pixely budou fungovat do tohoto data, takže na jejich náhradu máte dostatek času.

V čem je nový Facebook pixel lepší?

Především jde o stejný pixel pro vytváření Website Custom Audiences, optimalizaci na konverze i jejich měření. Navíc si teď můžete vytvářet vlastní, tzv. custom conversion events, tzn. nadefinovat si, ze kterých stránek chcete měřit jakou konverzní událost a jednoduchou úpravou pravidel bez nutnosti měnit kód či optimalizovat na tyto custom conversion events. Můžete například nastavit pravidlo, kdy konverzní událost odpovídá určité stránce nebo URL vašeho webu.

Jak si nastavíte vaše vlastní custom conversions?

V Ads Manageru zaklikněte Tools, pak „Custom Conversions.“ Můžete si zde vytvořit až 20 různých custom conversions a u vytváření nových kampaní (s cílem Website Conversions) pak zvolit, že chcete měřit a/nebo optimalizovat na tyto custom conversions, podobně jako jste to dosud dělali u standardních eventů z Custom Audience pixelu nebo conversion pixelu.

Více informací o těchto změnách najdete zde. A nebojte se začít nový pixel implementovat podle tohoto návodu.

Také máte dojem, že by článek mohl inspirovat nebo poučit vaše kolegy? Sdílejte ho s nimi!
Peter Podolinský on twitterPeter Podolinský on instagramPeter Podolinský on facebook
Od ledna 2016 jsem Sales Hunter v ROI Hunter. Ex-Facebooker: od června 2013 do prosince 2015 jsem pracoval ve Facebook Dublin jako Client Partner, Czech. Teď jsem v Praze. Chcete dělat Facebook Ads pořádně? Zde se dozvíte jak. Jo a pište nám feedback, tento server je pro vás.

Komentáře

Co by vás mohlo dále zajímat...