Proč sledovat návody na Newsfeed.cz

shutterstock_228326632Veškeré návody, které zde budeme publikovat, nemají být jen nějaké obecné pravdy typu „dělejte co nejzajímavější reklamu a zacilte ji na relevantní publikum“; naším cílem je pomoci inzerentům na Facebooku vydělat reálně více peněz.

Tato myšlenka nás vedla k vývoji platformy ROI Hunter – jak pomocí inzerce na Facebooku maximalizovat ROI, získat více leadů, levnější návštěvnost, atd. Když nás v roce 2013 Facebook pozval do programu Accelerate Facebook a společně s jejich zaměstnanci jsme platformu vyvíjeli, pochopili jsme, že inzerenti musí využívat nejprve naplno všech nativních možností Facebooku, než mohou přistoupit k používání specializovaných platforem Marketingových Partnerů, jako je ta naše.

Proto jsme se rozhodli podělit se o best practices vycházejících z následujících dat:

  • Naše platforma má přístup k detailním analytikám cca 2 milionů reklam.
  • U každé reklamy sledujeme více než 100 parametrů nejen z Facebooku, ale velmi často i z Google Analytics.
  • Analyzujeme pomocí dataminingu nejrůznější strategie a odvozujeme doporučené postupy.
  • Sledujeme trendy našich inzerentů ve více než 50 zemích.
  • Máme k dispozici interní best practices Facebooku.
  • Testujeme Alfa/Beta features Facebooku s několikaměsíčním náskokem.

Využijte práce našich výzkumníků, feedbacku našich klientů a PPC expertů a nechejte se inspirovat návody, které tady pro vás budeme psát. Budeme se snažit dávat sem jen doporučení, která mají ověřené výsledky a která vám s Facebook reklamou reálně pomůžou.

S tímto náhledem budeme přistupovat i k doporučením, které tu budou na základě svých zkušeností publikovat naši kolegové z dalších českých a slovenských agentur.

Chybí vám u nás nějaký návod? Máte vlastní nápad, o který se chcete podělit s ostatními a podrobit jej zkoušce našich výzkumníků? Pošlete nám jej na redakce@newsfeed.cz!

Líbil se vám článek? Podpořte ho a sdílejte!
Karel Tlusťák on linkedinKarel Tlusťák on facebookKarel Tlusťák on email2
Zakladatel brněnské firmy Business Factory, která se nedávno díky svému projektu ROI Hunter (inzertní platforma pro Facebook Ads) stala první Facebook Marketing Partner ze střední a východní Evropy pro Facebook Ads. BF také dlouhodobě spolupracuje s velkými mediálními domy a řídí výkonnostní kampaně ve 20 zemích po celém světě.

Komentáře

Co by vás mohlo dále zajímat...