Reklamy v Instagram Stories lze zatím použít jen pro účel Dosah

3. 3. 2017Novinky z Facebooku

Co Instagram sliboval, stalo se skutečností. Reklamy v oblíbených Stories teď může spravovat každý inzerent na světě. Jelikož však zatím není možné do reklamy vkládat odkaz, můžete tento placement použít pouze pro účel Dosah.

Instagram tvrdí, že Stories jsou nejatraktivnějším reklamním formátem, který je aktuálně dostupný napříč platformami. Reklamy si v nich od ledna vyzkoušelo pár vyvolených partnerských firem a všechny se shodly na tom, že jejich dosah byl doslova monumentální. Aby ne, když Stories sleduje 150 milionů uživatelů denně.

Nový reklamní formát žádá rozměr 1080 × 1920 pixelů. Ořez z klasických horizontálních bannerů by však byl složitý, proto Facebook umožňuje využít toto umístění pouze samostatně bez ostatních placementů.
Screenshot(104)

To je však jen začátek. Instagram bude v brzké době reklamní účely dále rozšiřovat a plánuje zavést optimalizaci na video views, website clicks, website conversions a mobile app installs / mobile app engagements. A aby té radosti nebylo málo, přidávat odkazy do reklam ve Stories bude možné už také co nevidět.

screeny_stories_copy

Pro reklamy ve Stories můžete tradičně využívat i cílení. Narozdíl od ostatních podobných platforem, jako je Snapchat, mají navíc přesah do Facebooku, odkud Instagram sbírá relevantní data o publiku, které chcete oslovit. Reklamy nastavíte v Power Editoru, Ads Manageru i Marketing API.

Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře