Ve třetím díle našeho seriálu se zaměříme především na rozšířené možnosti využití dynamických reklam. Vysvětlíme si pojmy Cross-Sell a Upsell, seznámíme se s postupem, jak reklamy nasadit v prostředí...
Tagy: bid
Jak nejlépe cílit akviziční kampaně na Facebooku, abyste zasáhli to správné publikum? Dáme vám několik praktických rad, jak postupovat a na co se při vytváření strategie zaměřit. Cílem kampaní nejen na...
V dnešní době, kdy je na Facebooku možné efektivně realizovat výkonnostní kampaně, už cena za klik tak nevypovídá o samotném výkonu reklam a inzerent se více zaměřuje na výsledné CPA / ROI. Často je ale...
Nastavili jste kampaň, ale ta se nerozjela podle vašich představ nebo začala ztrácet výkon? Připravili jsme pro vás seznam možných příčin a tipů na úpravu, aby vaše kampaně dosahovaly potřebných objemů....
Snad ve všech agenturách se při tvorbě nabídek setkáváme s tím, že je nutné určit nějaké očekávané plnění facebookové kampaně, aby bylo možné srovnat Facebook s ostatními kanály. Díky komplexnosti...
Facebook nasadil novou verzi API, tentokrát 2.4. Co se od předchozí změnilo? Především nový bidovací systém, který zvětšil počet možných kombinací. Doteď bylo bidování založené na metodě "cost per" -...