Tagy: facebook pixel
V minulém díle článku o DPA reklamách jste se mohli naučit, k čemu je tento typ reklamy užitečný, jak funguje a co všechno je potřebné připravit před startem kampaně. V druhém díle se budeme věnovat...
Protože jsou dynamické reklamy stále populárnější, rozhodli jsme se vám je představit do nejmenších detailů. V třídílném seriálu vám vysvětlíme základní pojmy a provedeme vás nastavením, které je...
Podařilo se vám získat nového klienta nebo chystáte sami první kampaň? Připravili jsme pro vás seznam, co všechno si připravit a zkontrolovat před startem kampaně a jak by měla příprava v ideálním případě...
Facebook zavádí v rámci Facebook Pixelu pokročilý matching. Tato nová funkcionalita umožní inzerentům využít vlastní data o zákaznících, jako je e-mail, adresa nebo telefonní číslo, a spárovat je s...
Facebook pravidelně připravuje praktické 60minutové webináře, které zájemce vzdělávají v oblasti marketingu na Facebooku a Instagramu. Podívejte se, co se v nejbližší době koná, a zapište si termíny do...
Custom Conversions jsou relativní novinkou, která vám umožní sledovat vámi definované konverze. Přestože jsou již nějakou dobu k dispozici, mají zatím jen hrstku pokročilých uživatelů. O Custom Conversions...
Facebookový pixel v poslední době převzal také roli měření konverzí a v budoucnu bude jediným podporovaným pixelem pro další produkty Facebooku. Psali jsme vám o tom v tomto článku. Jeho správná implementace a...
Uvedli jsme nový Facebook pixel. Ten nahrazuje existující conversion pixel a do budoucna bude jediným podporovaným pixelem pro všechny naše nadcházející produkty. Abychom vám usnadnili přechod na Facebook...