Facebook postupně ruší účel Local Awareness v rámci reklamního prostředí. Pokud chcete vést kampaně na základě lokality, můžete využít reklamní účel Reach nebo Store Visits, které nabízejí stejné či...
Tagy: reach
Poptávka po stále propracovanějších metrikách, které přesně řeknou, jak si firma na Facebooku vede, stoupá. Facebook proto v poslední době připravil několik aktualizací, které analytiky ještě o něco více...
Facebook aktualizoval reklamní účel k podpoře povědomí o značce, který známe jako Brand Awareness. Nově zavedl optimalizace na pozornost a dosah, metrika Ad Recall Lift zase ukáže, kolik lidí si vaši reklamu...
Včera jsme uvedli novinku pro Facebook brand marketéry - Brand Awareness Objective. Tento nový cíl dokáže optimalizovat reklamu na reach i pozornost. O co vlastně jde? Pokud chtěl doteď marketér vytvořit co...
Během posledního měsíce se Facebook při launchování novinek v Instagram ads pěkně otáčel. Díky tomu teď budete mít šanci řídit své reklamy flexibilněji a efektivněji. Podívejte se, co nového pro vás...
Jak si Facebook Pages vedly v září? Nejnovější studie společnosti Locowise, která se zabývá analytikou a reportingem na sociálních sítích, přinesla zajímavé výsledky. Největší dosah totiž zaznamenala u...