V minulém díle jsme vám obecně představili jedno z často využívaných publik pro targeting - Website Custom Audience. Aby fungovalo tak, jak má, je nezbytné propojit Facebook a váš web pomocí pixelu. Ten ze stránky...
Tagy: facebook reklama
Facebook Audience Network se brzy může těšit na nový systém metrik, který pomocí skóre ohodnotí, jak dobře si vaše reklamy vedou. Seznamte se s Advertiser Outcome Score. Nový bodovací systém měření by měl...
Facebook posílí cílení reklam na základě zájmů uživatelů. Nově si totiž bude brát data o prohlížení z externích webových stránek a aplikací, které uživatel navštíví a jejichž součástí jsou sdílecí,...
V únoru Facebook ohlásil další velkou věc, která potěšila mnohé hráče na poli e-commerce. Dynamic Product Ads (DPA) začaly kombinovat to nejlepší z funkcí Facebook Exchange a přirozeného Facebook remarketingu...
Víte, co nikdy nikdo neřekl? "Miluju vyplňování formulářů!" Což je škoda, protože formuláře jsou velmi užitečná věcička. Proto Facebook začal testovat nový, jednodušší způsob, jak vyplnit formuláře na...
Jak zbavit koncové zákazníky reklamního balastu na sociálních sítích, udržet si spokojené klienty a nemít pocit, že jste jen stroj na reporty? Čilá ekonomická aktivita na globálních trzích, technický pokrok...
Sociální sítě, a Facebook především, v poslední době rapidně zamávaly s marketingovými strategiemi firem. Nejprve musel mít každý na Facebooku stránku značky, poté mít co nejvíce fanoušků, ale dnes je tu...
Ti, co někdy vytvářeli jinou než Facebookovou reklamu, si možná nedokážou představit, že by PPC kampaně šly dělat opravdu kreativně. Facebook Ads se ale liší. Nabízí totiž něco jedinečného – možnost...
Carousel Ads jsou relativně novou a efektivní záležitostí facebookového marketingu. Facebook teď zveřejnil, že je možné využít tento formát reklamy pro instalaci a engagement mobilních aplikací přes API....