Instagram vyvíjí nový formát reklamy Branded Content Ads

14. 3. 2019Novinky

Instagram oznámil, že pracuje na novém typu reklamy Branded Content Ads, který umožní značkám promovat obsah influencerů, se kterými spolupracují. Instagram chce dát inzerentům možnost maximalizovat hodnotu influencer marketingu.

Průzkumy ukazují, že 80 % uživatelů Instagramu sleduje business profily a 69 % jich dokonce na platformu přichází za cílem sledovat a komunikovat s celebritami, bloggery, influencery a značkami. Instagram se proto logicky soustředí na rozvoj spolupráce značek a influencerů.

Značky už nyní mohou využívat obsahu od influencerů, ale musí ho sdílet na vlastním profilu a teprve pak ho mohou propagovat. Novinka má celý proces zjednodušit. Značky by měly mít možnost sponzorovat příspěvky vytvořené influencery napřímo.

Instagram vyvíjí tuto funkci od minulého roku a firmy, které se zúčastnily testování, zaznamenaly velmi pozitivní výsledky. Nový typ reklamy má být rozšířenou funkcí taggovací systému Placeného partnerství.

Nový formát reklamy je stále ve fázi testování.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře