Hledáte způsob, jak ještě na poslední chvíli maximalizovat výkonnost svého e-shopu? Instagram vám poradí 4 tipy, které jsou jednoduché a přitom efektivní a díky Instagram Shops přinášejí lepší výsledky.
Nedávný průzkum trendů na Instagramu ukázal, že 44 % uživatelů používá Instagram každý týden k nakupování.
Proto je důležité – zejména během předvánočního období – nadchnout zákazníky pro své produkty a nechat svůj obchod mezi ostatními vyniknout. A jde to i dva týdny před Vánocemi.
Inspirujte se doporučením přímo od Instagramu:
- Vytvořte svátečně laděnou kolekci zboží, která se váže k Vánocům a díky tomu přitáhne pozornost publika.
- Zapropagujte ve vašem Instagram obchodě konkrétní produkty a nabídněte lidem bezproblémový nákupní zážitek.
- Využijte živé vysílání, kde zákazníky v reálném čase naladíte, zaujmete a nalákáte k nákupu.
- Sponzorujte příspěvek, který osloví nové uživatele a vyzve je k personalizované konverzaci na WhatsAppu nebo jiném komunikátoru, kde se s vámi mohou pobavit o produktu, který je zaujal.