4 tipy, jak na Instagramu zaujmout zákazníky těsně před Vánocemi

9. 12. 2021Návody

Hledáte způsob, jak ještě na poslední chvíli maximalizovat výkonnost svého e-shopu? Instagram vám poradí 4 tipy, které jsou jednoduché a přitom efektivní a díky Instagram Shops přinášejí lepší výsledky.

Nedávný průzkum trendů na Instagramu ukázal, že 44 % uživatelů používá Instagram každý týden k nakupování.

Proto je důležité – zejména během předvánočního období – nadchnout zákazníky pro své produkty a nechat svůj obchod mezi ostatními vyniknout. A jde to i dva týdny před Vánocemi.

Inspirujte se doporučením přímo od Instagramu:

  1. Vytvořte svátečně laděnou kolekci zboží, která se váže k Vánocům a díky tomu přitáhne pozornost publika.
  2. Zapropagujte ve vašem Instagram obchodě konkrétní produkty a nabídněte lidem bezproblémový nákupní zážitek.
  3. Využijte živé vysílání, kde zákazníky v reálném čase naladíte, zaujmete a nalákáte k nákupu.
  4. Sponzorujte příspěvek, který osloví nové uživatele a vyzve je k personalizované konverzaci na WhatsAppu nebo jiném komunikátoru, kde se s vámi mohou pobavit o produktu, který je zaujal.
Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře