8 malých změn, které mají velký dopad na efektivitu reklamního sdělení

4. 1. 2021NávodyNovinky z Facebooku

Facebook publikoval novou sadu tipů, jak maximalizovat engagement díky správnému sdělení v reklamě i jiných formátech marketingového obsahu. Jedná se o drobné změny, které ovšem mohou mít velký dopad na to, jak uživatelé na váš obsah reagují.

Ptejte se

Pokládejte ve sdělení otázky. Ty totiž přináší vyšší míru konverze. Experimentujte s nimi a snažte se vymyslet takové, které vybízí k reakcím.

Myslete bez zvuku

Při tvorbě videoreklamy myslete na to, že většina lidí ji uvidí bez zvuku. Pokud přidáte titulky, můžete zvýšit délku sledování až o 12 %.

Zdroj: Facebook

Vrstvěte

Používejte různé vrstvy textů, které se od sebe liší. Díky nim můžete zvýraznit klíčové sdělení nebo naopak připoutat pozornost k dodatkovému kontextu.

Ukažte brand včas

Asociace s vaší značkou musí proběhnout v prvních třech vteřinách. Díky tomu máte větší šanci, že uživatelé provedou konverzi. Ukažte svůj brand nebo prvky, které ho charakterizují, jasně a včas.

Sdělte to brzy

Podobné je to i se samotným sdělením. Testy ukazují, že reklamy, které řeknou to zásadní v prvních pěti sekundách, vykazují vyšší míru vybavení si sdělení.

Kombinujte formáty

Kampaně, které spojují dohromady různé formáty, mají až o 86 % lepší výkon. Přidejte proto do videa například statistiky, texty či jiné chytlavé prvky, které upoutají pozornost a přivedou konverze.

Zdroj: Facebook

Myslete na rozměry

V News Feedu používejte doporučený rozměr 1:1 nebo 4:5 a zajistěte, aby CTA tlačítko bylo viditelné na obrazovce. To vám přinese větší počet přímých reakcí.

Použijte více krátkých scén

Ve Stories reklamách zkuste použít větší počet kratších sdělení. Experimentujte s minimalistickou kreativou a rychlým narativem.

Podrobnosti a další tipy najdete na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře