Aplikace Ads Manager zavádí nové kreativní prvky pro reklamy

9. 8. 2018Novinky

Facebook zavádí do své nativní aplikace Ads Manageru pět nových kreativních prvků, které vám pomohou při vytváření reklam v mobilu. Nově tak v reklamách můžete použít samolepky, překrývání vrstev, šablony a další.

Do reklam, které tvoříte v telefonu, můžete přidat textové překryvy, samolepky, loga nebo barevné filtry. K dispozici je také možnost ořezávání obrázků a kontrola množství textu, která vás upozorní, pokud nedodržíte doporučená pravidla Facebooku.

Pokud nechcete vytvářet originální reklamu, můžete použít některou z připravených šablon, které lze upravit a uživatelsky přizpůsobit.

 

Mobilní aplikaci Ads Manager zavedl Facebook už v roce 2015 a zkombinoval ji s nástrojem pro kreativu loni na podzim. Nedávno v aplikaci zavedl metriky pro kreativu a A/B testování.

Podrobnosti o nových funkcionalitách najdete na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře