Audience Network nebude nabízet umístění mobilní web a In-Stream

2. 3. 2020Novinky z Facebooku

Facebook od 11. dubna 2020 zruší v rámci Audience Network umístění na mobilních webech a v In-Streamech. Jako důvod uvedl změnu poptávky partnerů, která se posouvá do jiných formátů reklamy v mobilních aplikacích.

Audience Network je síť, která umožňuje rozšířit reklamní kampaně mimo Facebook, a inzerenti tak mohou oslovit publikum v mobilních aplikacích, mobilních webech, Instant Articles nebo videích. Facebook spustil Audience Network v roce 2014, odkdy mohli inzerenti směřovat kampaně i do aplikací třetích stran, a v roce 2016 síť rozšířil o mobilní a webové stránky.

Zdroj: Facebook

Tato změna se dotkne hlavně poskytovatelů reklamního prostoru, kterým Facebook doporučil, aby odstranili ze svého nastavení umístění, kterých se tato úprava týká. Veškeré statistiky budete mít k dispozici ještě šest měsíců po dni ukončení. Poslední platby pak obdržíte 22. dne v měsíci a budete mít i nadále přístup do Monetization Manageru (pokud bude váš účet aktivní). 

Více informací se dozvíte v nápovědě Facebooku.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře