Audience Network sleduje přes miliardu lidí měsíčně

20. 1. 2017Novinky

Facebook zveřejnil další milník – jeho platforma Audience Network má totiž více než miliardu příznivců, kteří ji sledují každý měsíc. Díky tomu tu mohou inzerenti zasáhnout průměrně o 16 % více uživatelů než na samotném Facebooku a Instagramu.

Síť Audience Network vyvinul Facebook v říjnu 2014 s cílem vytvořit lepší reklamní prostředí na Internetu. Po více než dvou letech hlásí přes miliardu uživatelů, a to i díky růstu a rozmanitosti partnerů, kteří dosah svých kampaní rozšiřují a inzerují kromě Facebooku a Instagramu i v tomto prostoru.

A že je platforma velkým lákadlem, dokazují i výsledky průzkumu: Audience Network totiž zvyšuje o 12 % konverze v kampaních optimalizovaných na webové stránky a o 17 % objem instalací mobilních aplikací.

Díky těmto úspěchům Facebook síť Audience Network nezanedbává, ale naopak ji pravidelně aktualizuje a přidává užitečné novinky. Naposledy například nabídl možnost vyloučit umístění reklam, pokud není relevantní, přidal metriku video views nebo zdokonalil analytické přehledy. A nové nástroje přislíbil i do budoucna.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře