Co nabízí letošní konference WebExpo pro marketing a sociální sítě?

19. 8. 2016NázoryNovinky

Stali jsme se mediálním partnerem letošního ročníku největší tuzemské konference o webu WebExpo 2016. Nenechte si ji ujít, čekají na vás české i světové špičky v oboru, které vám představí, jak zabodovat v oblasti byznysu, developmentu a designu.

Devátý ročník konference WebExpo se uskuteční v Praze 23. až 24. září. Všechny přednášky a diskuse se budou konat pod jednou střechou v pasáži Lucerna u Václavského náměstí – ve Velkém sálu, kině a v hudebním baru.

„Pokud se něčím od ostatních akcí lišíme, je to určitě mezioborovost. To není jen tak, protože paleta skutečných odborníků vždy zahrnuje více dovedností. V marketingu to dnes platí dvojnásob kvůli analytickým nástrojům. Navíc má konference formát multitrack a po oba dny si můžete vytvořit program podle svého zaměření a zájmů.“ – Šárka Štrossová, ředitelka konference

webexpo

Které přednášky doporučujeme pro čtenáře Newsfeed.cz?

Jan Tichý, jeden z předních českých analytiků a šéf společnosti Medio Interactive, připravil lekci o snadné, efektivní a přesto málo používané RFM analýze.

U vystoupení marketingového poradce Marka Pollarda se zapotíte. Tento Australan, působící v newyorské agentuře Edelman, patří mezi světovou třídu digitálního marketingu. Procvičí s vámi hlavní techniky schopnosti rozpoznání problémů, vymýšlení nápadů a dalších užitečných věcí pro lepší a trvanlivější strategii vašeho brandu.

Ram Almog z agentury RED­INTERACTIVE konzultoval nejeden start­up ohledně strategie pro byznys, marketing, technologie i zaměření produktů. Ukáže nám, jak se vypořádat se strukturou metod a jak přijít s brandem, který bude sloužit jako slušný základ pro úspěšné a srozumitelné produkty.

Určitě nevynechejte hned první páteční přednášku ve Velkém sálu. Informační architekt Peter Morville bude v téměř spirituálním pojetí informační architektury, organizační strategie a systémového myšlení čerpat ze své knihy Intertwingled, aby ukázal, že všechno souvisí se vším. Od softwarového kódu až k sociálním sítím.

O tom, jak se staví marketingová platforma ROI Hunter, která patří mezi Facebook Marketing Partners, pak vývojářům prozradí Josef Hertl ze společnosti ROI Hunter.

Několik desítek dalších řečníků najdete v kompletním programu. Pokud hledáte další dobré alibi, proč se na akci objevit, pořadatelé pro vás připravili 23 důvodů, proč se zúčastnit.

Vstupenky se zatím ještě dají koupit za předprodejní ceny.

Generálním partnerem konference je společnost Avast. Akci dále podporují Concur Technologies, Credo Ventures a další.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře