Creator Studio přináší nové metriky a změny ve Facebook Stars

15. 11. 2019Novinky

Facebook neustále vylepšuje Creator Studio, které pomáhá firmám a marketérům ulehčit práci. Nyní upravuje systém hvězdiček a přichází s novými metrikami. Díky nim lépe porozumíte, jaký obsah má největší engagement a přináší nejvíce interakcí.

Traffic Source Insights

První novinkou v Creator Studiu je přehled Traffic Source Insights. Díky němu uvidíte, jak je váš obsah distribuován napříč Facebookem, a budete ho moci lépe optimalizovat pro jednotlivé zdroje.

Nové statistiky Traffic Source Insights poskytnou například informace o době sledování videa nebo metriky retence ve čtyřech klíčových kategoriích: sledující, sdílení, doporučené a placené. Díky tomu zjistíte, odkud pochází vaše návštěvnost, a na základě toho budete moci upravit strategii.

Zdroj: Facebook.com

V rámci Creator Studia bude také nově možné:

  • tagovat další instagramové účty – při tvorbě příspěvku budete moci přímo v Creator Studiu označit další instragramové účty
  • používat tag placeného partnerství – v případě spolupráce se značkou bude možné přímo v Creator Studiu označit v příspěvku placené partnerství tak, jak jste zvyklí v aplikaci Instagramu
  • vypínat komentáře k příspěvkům – může se stát, že si nebudete přát, aby se u nějakého příspěvku zobrazovaly komentáře; nyní bude možné je vypnout i z Creator Studia, aniž byste museli toto nastavení provádět z mobilní aplikace

Pokud se o Creator Studiu chcete dozvědět více, prostudujte si jeho průvodce.

Facebook Stars

Facebook také aktualizuje svůj platební systém Facebook Stars pro živá vysílání. Facebookové hvězdičky jsou funkce pro tvůrce herních videí, pomocí které mohou monetizovat své live streamy. Pokud vysíláte živé video s herním obsahem, vaši fanoušci si mohou kupovat hvězdičky, které vám pak posílají. Za každou získanou hvězdičku vám Facebook vyplatí 0,01 USD.

Zdroj: Facebook

Facebook nyní zavádí několik úprav. Tvůrci uvidí, kdo jim hvězdičky poslal nebo kdo jsou jejich TOP 3 odesílatelé. Budou si také moci stanovit cíle, kolik hvězd chtějí získat, a motivovat tak diváky k podpoře.

Systém hvězdiček není dostupný globálně, ale jen ve vybraných zemích. Přečtěte si více informací.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře