DPA for Travel se dočkají širšího cílení

12. 9. 2017Novinky

Facebook chystá nový update dynamických reklam pro cestovní ruch, které představil loni na jaře. Umožní totiž zacílit reklamy i na širší publikum, které zatím ještě nenavštívilo váš web nebo nepoužilo vaši aplikaci. Dosud bylo možné doručovat reklamy pouze lidem, kteří s vaším webem nebo aplikací již interagovali.

Co se mění?

Pokud při vytváření reklam používáte produktový katalog, nyní pod možností „Audience“ uvidíte novou nabídku „Define a broad audience and let Facebook optimize who sees your ads“. Facebook díky tomu automaticky vybere, kterým uživatelům napříč aplikacemi sociální sítě (Facebook, Instagram, Audience Network) se vaše produkty zobrazí.

Předtím bylo cílení omezené pouze na traffic webových stránek a aplikací, tedy uživatele, kteří v nedávné době navštívili váš web či aplikaci. Aktuálně můžete DPA rozšířit na kteréhokoliv uživatele bez podmínky, že si předtím pohlížel web nebo použil appku.

Více o nastavení rozšířených možností cílení se dozvíte v nápovědě Facebooku.

Jak to funguje?

Jestliže máte uploadovaný produktový katalog a nainstalovaný Facebook pixel či nastavené app eventy, můžete definovat široké publikum založené na geografických a demografických údajích. Dynamické reklamy automaticky naservírují reklamy s relevantním produktem těm lidem, kteří o cestování projevili zájem.

Facebook při tom kombinuje znalosti o tom, které stránky si uživatel prohlížel (na sociální síti i mimo ni), jeho demografické charakteristiky a zájmy, cestovatelskou historii a nabídku vašeho produktového katalogu. Díky tomu všemu je schopný zobrazit uživateli reklamu co nejvíce ušitou na míru.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře