Engage Prague 2018: Jakou sílu má konverzace?

3. 5. 2018Názory

Dva dny workshopů a jeden den přednášek speakerů ze všech koutů světa. Už jen párkrát se vyspíme, než odstartuje letošní ročník jedné z největších digitálních konferencí u nás – Socialbakers Engage Prague 2018, tentokrát na téma The Power of Conversations.

Na komunikaci a přenosu informací stojí naše společnost a vlastně i vše, co nás obklopuje. Pochopení toho, jak a proč komunikujeme, je i pro marketing jednou z nejdůležitějších znalostí. Právě pro tento přesah se na letošní Engage těším několikanásobně víc.

Je těžké z programu přetékajícího skvělými speakery vypíchnout jen některé. Socialbakers, RT, Altimeter, Zynga, Renault, Epic Music Productions. To je jen pár společností, jejichž přednášky na pódiu uvidíme. Nejvíce se ale těším na Miu Vallo, vedoucí analytického týmu National Geographic Partners, která nám pootevře tajemné dveře analytiky publik největšího přírodovědně historického zpravodajského portálu.

Dalším trhákem je pro mě Ashley Codianni, Executive Producer of Social and Emerging Media pro CNN. Ashley prozradí, jak nejsledovanější americká televizní stanice rozvíjí publika pomocí nových formátů a poutavých témat.

Nemůžu se také dočkat dopolední přednášky Marcuse Browna, vizionáře s netradičním povoláním. Na Engage přijde přednášet o své nové knize, The Passing. Pojednává o Black Operative, fiktivní agentuře, která má v popisu práce předpovídat nejhorší možné scénáře odehrávající se v blízké budoucnosti, a díky tomu tak načrtnout o něco pravděpodobnější vizi následujících let.

Mark Nelson se jako Co-Director ve stanfordské Peace Innovation Lab stará, aby ke scénářům předloženým ve výše zmíněné knize nedošlo. Přijde vyprávět o funkční kvantitativní definici míru a způsobu, jak takový mír automaticky měřit, a to jak mezi sousedy, tak na globální úrovni. Výsledky Markovy práce tak umožňují včas zachytit potenciální konflikt a zabránit jeho vzniku.

Na konferenci také uvidíme kouzelníka a influencera Juliuse Deina a zakladatele YouTube kanálu What’s Inside Dana Markhama. Nebudou chybět ani představitelé mezinárodních značek – Renault, Buzzfeed i vývojáři mobilních her Zynga.

Nalákali jsme vás? Více se o programu dozvíte na webu, kde také můžete koupit lístky, a to jak na celou konferenci, tak na sérii workshopů, které budou probíhat 16. a 17. května.

Od roku 2016 pracuji v Business Factory na tom, aby byly facebookové kampaně i účty mých klientů jako v bavlnce. Inspirujte se, aby byly takové i ty vaše.

Komentáře