Facebook Agency Hub: Nový pomocník pro agentury

11. 12. 2017Novinky

Protože si Facebook moc dobře uvědomuje, že stále více firem se v reklamních kampaních a správě stránek na sociální síti nechává zastoupit agenturami, rozjel nový projekt věnovaný přímo agenturním pracovníkům. Facebook Agency Hub je vaše nová pravá ruka, kde najdete celou řadu nástrojů, zdrojů a podpory.

Pokud patříte mezi zástupce marketingových agentur, které pro svého klienta chtějí a také dělají na Facebooku to nejlepší, na Facebook Agency Hub najdete pomoc v následujících oblastech:

  • Produktové základy a přehledy – z této části si můžete vytvořit vlastní knihovnu s materiály a náhledy užitečnými pro prezentace před klientem
  • Nastavení – zde najdete nástroje a osvědčené postupy, které pomohou strukturovat činnost vaší agentury (Business Manager, Blueprint, Business Credit Lines a další)
  • Tipy pro zlepšení výkonu – v této sekci najdete rady, jak maximalizovat výkon reklamních kampaní (Facebook Pixel, optimalizace, tvorba publik, cílení, kreativa, placementy a další)
  • Řešení reklam – tato část vám pomůže zjistit správné řešení v jednotlivých fázích marketingové cesty (reklamní účely, cílení, placementy, formáty, akvizice a další)
  • Měření – zde najdete příručky o osvědčených postupech, jak správně měřit a vyhodnocovat reklamní kampaně (analytiky, split testing, brand lift a další)
  • Zdroje – tato část poskytuje detailnější informace k různým nástrojům Facebooku (Blueprint, IQ, Live, Media, Facebook Marketing Partners a další)

Na konci pak najdete přímý kontakt na podporu od týmu specialistů Facebooku. Kontaktovat je budete moci přes e-mail a Messenger, odpovědi na vaše otázky zodpoví ale také pomocné články či příručky.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře