Facebook aktualizuje nastavení speciální kategorie reklam

10. 12. 2019Novinky

Pracujete s kampaněmi, které se dotýkají realitního odvětví, nabídky zaměstnání nebo úvěrů? Tak zbystřete. Facebook oznámil další nová opatření, která vnesou více transparentnosti do tohoto typu reklamy.

Určitě jste si všimli, že Facebook v nedávné době zavedl speciální kategorii reklam, o které jsme vás informovali v srpnu. Pokud budete vytvářet reklamní kampaň, která nabízí půjčku, zaměstnání nebo bydlení, budete muset vybrat kategorii, jež vaše reklamy nejlépe vystihuje.

Doposud bylo označení speciální reklamy k dispozici jen pro kampaně vytvořené ve Správci reklam. Nyní Facebook oznámil, že nastavení rozšíří i pro tvorbu v prostředí Instagram Promote, Facebook Marketing API a do reklamy, kterou zadáváte skrze facebookovou stránku.

Facebook také přidá všechny reklamy z této speciální kategorie do své knihovny reklam:

  • Kampaně na bydlení, které byly schválené od 4. 12. 2019, můžete v knihovně vyhledávat podle názvu stránky, města nebo státu, na který je reklama cílená.
  • Kampaně na zaměstnání a úvěry Facebook do archivu přidá začátkem příštího roku. Nyní pracuje na jeho rozšíření.

Podívejte se do facebookové knihovny reklam.

Cílem obou novinek je přinést do inzerce jednotnost, více transparentnosti a zamezit diskriminaci. Nová opatření začala platit tento týden zatím pro inzerenty v USA.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře