Facebook aktualizuje odhad dosahu u Custom Audience

15. 1. 2018Novinky

Facebook musel v nedávné době řešit technické problémy s odhadem dosahu u vlastních okruhů publik. Aby nebylo možné této funkcionality zneužít, dočasně ruší možnost zobrazení velikosti publika či potenciální dosah pro nově vytvořená nebo upravená Custom Audiences v Ads Manageru a Power Editoru.

Odhad dosahu ruší Facebook pro Custom Audiences vytvořené z/ze:

  • složky zákazníků
  • offline konverzí
  • webových stránek a mobilních aplikací, pokud používají pokročilé párování
  • offline event dat ve Facebook Analytics

Update se nedotkne publik vytvořených z engagementu či webových stránek a mobilních aplikací, které nezahrnují zákaznická data. Nic se nemění ani v případě doručování reklam, reportingu či ostatních údajů ve Facebook Analytics.

Nadále bude možné vytvářet Custom Audiences i reklamy, které používají všechny typy vlastních okruhů uživatelů. Budete moci používat také Dosah a frekvenci. V některých případech sice uvidíte potenciální dosah publik, ale nezískáte procentuální údaj o zacílení. V přehledech se také nevytvoří data týkající se těchto publik.

Změny nebudou trvalé, Facebook přislíbil, že se pokusí zavést další změny do systému a obnovit odhady nových nebo upravených publik. Tato funkce však nebude v blízké budoucnosti k dispozici.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře