Facebook aktualizuje proces sdílení dat pixelu v souvislosti s agenturami

30. 11. 2018Novinky

Marketingové agentury budou muset nově potvrdit spolupráci s klientem ještě před tím, než si nastaví Facebook Pixel a sady událostí. Cílem je zvýšit transparentnost a bezpečnost v oblasti práce s reklamou.

Facebook pixel a offline sady událostí sledují chování zákazníků napříč online a offline kanály i mimo Facebook. Data, která získáte, pomohou lépe cílit a optimalizovat vaši reklamu.

Některé firmy sdílejí pixelová a offline data událostí s marketingovými agenturami nebo obchodními partnery, kteří pak mohou spustit kampaně v jejich zastoupení. Nové ovládací prvky mají tento proces učinit transparentnější. Facebook bude vyžadovat, aby firmy vysvětlily svůj vztah s partnerskou organizací, s kterou chtějí data sdílet.

Pokud se vám při nastavení Facebook pixelu nebo offline událostí zobrazí následující okno, stačí vybrat variantu vašeho vztahu s firmou a potvrdit, jaké operace budete ve firmě zpracovávat. Facebook touto verifikací získá informace, kdo a jak bude facebooková data firmy využívat.

Poté stačí odsouhlasit všeobecné podmínky sdílení dat a proběhne autorizace k používání Facebook pixelu, SDK nebo offline sad událostí u firmy, které se budete starat o facebookovou reklamu.

Firmy budou moci při nastavení pixelu navíc přiřadit „advertising partners“ a zpřístupnit jim i nástroj pro retargeting.

Během listopadu bude Facebook firmy žádat o zahájení nového sdílení pixelů nebo offline událostí a během první poloviny roku 2019 bude vyžadovat, aby to firmy opravdu využívaly. Pokud se vás to týká, zjistěte si podrobnější informace.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře